مراسم تکریم و معارفه رییس و مسئول فنی بیمارستان موقوفه گودرز یزد برگزار شد .

با حضور مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد مراسم تکریم و معارفه رییس و مسئول فنی بیمارستان موقوفه گودرز یزد در سالن سید الشهداء امامزاده جعفر (ع) یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان موقوفه گودرز یزد ، مراسم تکریم و معارفه رئیس ومسئول فنی  بیمارستان با حضور مدیر کل اوقاف استان ، رئیس اوقاف شهرستان یزد ، رئیس بسیج جامعه پزشکی استان ،رئیس انجمن زرتشتیان یزد ، مدیران اوقاف وجمعی از پزشکان و پرسنل بیمارستان در سالن سیدالشهداء امامزاده جعفر برگزار گردید . مدیر کل اوقاف در این مراسم ظرفیت وقف را یکی از شاخصه های اصلی اقتصاد برشمرد و اظهار داشت: مجموعه موقوفه بیمارستان گودرز که از جمله موقوفات حوزه سلامت در استان است علاوه بر اینکه در حوزه بهداشت و درمان کمک کار دولت بوده ، به صورت مستقیم 400 شغل ایجاد کرده است و به اشتغال و اقتصاد کمک می کند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد افزود: دست اندرکاران این مجموعه وقفی دغدغه خدمت دارند و انشالله حمایت بیشتری از سوی دولت صورت پذیرد.

وی افزود : بنا به تعبیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بیمار نباید بیش از درد بیماری رنج دیگری داشته باشد لذا باید با تلاش بی وقفه نسبت به احیا و بهره وری کامل این بیمارستان تلاش کرد تا نیات واقف خیراندیش که درجهت کمک به درمان بیماران بی بضاعت بوده است به خوبی صورت پذیرد.

زارع زاده ضمن تشکر از خدمات دکتر محمد رضا منتظری برای دکتر محمد مهدی حسن پور آرزوی موفقیت نمود.

دکتر محمد رضا منتظری نیز در این مراسم ضمن تشکر و همراهی همکاران این بیمارستان افزود: افتخار این را داریم که این مجموعه درمانی وقفی را با 116 تخت درمانی فعال تحویل گرفتیم و امروز 207 تخت فعال در بخش های مختلف تخصصی و فوق تخصصی داریم.

رییس سابق بیمارستان موقوفه گودرز خدمات این مجموعه موقوفه را برای بیماران استان و همچنین استان های همجوار یادآور شد و افزود: به حمد الله این خدمات امروز رو به رشد بوده است.

مسئول فنی سابق بیمارستان موقوفه گودرز گفت: همواره سلامت بیماران اولویت اول فعالیت های مجموعه کادر این بیمارستان بوده است و باعث افتخار است که این مجموعه با تلاش همه همکاران امروز خوش درخشیده است.

دکتر محمد مهدی حسن پور نیز در این مراسم با اشاره به منویات مقام معظم رهبری  (مدظله العالی)  در خصوص عمل امینانه به نیات واقفین خیر اندیش گفت: انشا ءالله با حمایت مسئولین و یاری همکاران قدم های مثبتی را برای ارتقاء حوزه درمان و سلامت در استان برداریم.

وی در ادامه اظهار داشت: باید برای رضایت مندی مردم برنامه ریزی کرد و به سمت آن حرکت کرد.

در پایان از زحمات دکتر محمدر رضا منتظری تجلیل و دکتر محمد مهدی حسن پور به عنوان رییس و مسئول فنی بیمارستان معرفی شد.

 

 

کد خبر: 324
  تاریخ خبر : 1 مرداد 1396
  دیدگاه کاربران